7 czerwca uczniowie klasy 2 i 3 wyruszyli na wycieczkę do Bałtowa – krainy dinozaurów. Niezwykłą przygodę rozpoczęliśmy od miejsca zwanego Sabatówką, czyli wioski bardzo sympatycznych czarownic.

Ogromny entuzjazm wśród dzieci wzbudziło zwiedzanie Bałtowskiego Zwierzyńca. W dolnej części, zobaczyliśmy ciekawe gatunki ptaków i ssaków. Następnie dzieci odbyły przejażdżkę schoolbusem pomiędzy zwierzętami egzotycznymi: lamami, wielbłądami, strusiami, dzikami, końmi i innymi.

Zwiedziliśmy także Park Miniatur zabytków polskich –  zamki, pałace, kościoły wybudowane w Polsce wiele lat temu. Na zakończenie wizyty w Bałtowie przeżyliśmy niezwykłą przygodę wędrując ścieżkami Jura Parku. O minionym świecie bardzo ciekawie opowiadała nam pani przewodnik. Widzieliśmy modele dinozaurów i innych prehistorycznych stworzeń, oczywiście wszystkie naturalnej wielkości. Emocjonalnym punktem wycieczki było Oceanarium. Dzięki nowoczesnej technologii dowiedzieliśmy się, jak wyglądało podwodne życie miliony lat temu. Spotkanie „oko w oko” z rekinem zmroziło krew w żyłach. Uwieńczeniem wycieczki był zakup drobnych pamiątek.

Z wycieczki do Krainy Dinozaurów wszyscy wróciliśmy zadowoleni i pełni wrażeń. Była to nie tylko niezapomniana przygoda, ale też doskonała lekcja prehistorii.