Konkurs na logo Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Górskiego w Czaplinku
I Organizator konkursu
- Organizatorem konkursu na opracowanie logo szkoły jest Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Górskiego w Czaplinku.
II Cel i przedmiot konkursu
- Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Górskiego w Czaplinku.
- Logo wykorzystywane będzie przez Szkołę do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych itp.
III Warunki uczestnictwa w konkursie
- W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie naszej szkoły, absolwenci, nauczyciele, rodzice i sympatycy szkoły, którzy zapoznali się z regulaminem konkursu.
- Prace konkursowe mogą być realizowane i zgłaszane do konkursu indywidualnie i zespołowo (zespół nie może liczyć więcej niż 3 osoby).
- Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.
- Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.
- Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Górskiego w Czaplinku.
- Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne z akceptacją warunków konkursu.
- Uczestnicy konkursu wypełniają KARTĘ ZGŁOSZENIA (ZAŁĄCZNIK NR 1) oraz składają stosowne oświadczenie (ZAŁĄCZNIK NR 2) – pliki do pobrania poniżej.
IV Forma prezentacji pracy konkursowej
- Projekt znaku graficznego (logo) powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania: reklama, strona internetowa, plakat, ulotki itp.
- Prace można wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych.
- Logo powinno charakteryzować się następującymi cechami:
– być czytelne i łatwe do zapamiętania,
– być łatwo identyfikowane dla naszej szkoły,
– wzbudzać pozytywne emocje,
– logo nie powinno być skomplikowane pod względem graficznym oraz kolorystycznym,
– projekt nie może zawierać elementów obraźliwych.
V Miejsce i termin składania prac konkursowych
- Podpisane prace wraz z załącznikami należy składać w sekretariacie szkoły do 28.02.2023 r.
- Prace wykonane w technice komputerowej powinny być zapisane na płycie lub innym nośniku elektronicznym.
- Prace konkursowe, które nie spełniają wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu, nie będą podlegały ocenie.
- Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
VI Ocena prac konkursowych
- Zwycięskie prace zostaną wybrane podczas głosowania społeczności szkolnej, które przeprowadzone zostanie w marcu 2023 r. nad prawidłowością przebiegu będzie czuwała Komisja konkursowa składająca się z przedstawiciela Samorządu Uczniowskiego, Rady Rodziców oraz Rady Pedagogicznej.
- Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę rzeczową oraz dyplom, które zostaną wręczone podczas Uroczystości 10-lecia nadania szkole imienia Kazimierza Górskiego 18 maja 2023 r.
- Organizator nie zwraca otrzymanej pracy i jednocześnie zastrzega sobie prawo do publikowania pracy na stronie szkoły i w innych mediach społecznościowych oraz ewentualnych modyfikacji prac.
- W przypadku, gdy żadna ze zgłoszonych prac nie spełni wymagań niniejszego regulaminu, komisja konkursowa zastrzega sobie prawo do anulowania konkursu i ponownego zorganizowania go w innym terminie.
- Wyniki zostaną zamieszczone na stronie internetowej szkoły i facebooku.
- Wystawę prezentującą prace konkursowe będzie można obejrzeć podczas obchodów 10-lecia nadania szkole imienia.