REGULAMIN KONKURSU NA TEKST HYMNU
SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. KAZIMIERZA GÓRSKIEGO W CZAPLINKU
- INFORMACJE OGÓLNE
Organizator: Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Górskiego w Czaplinku
- CEL KONKURSU
- Stworzenie hymnu – pieśni, która umocni więź uczniów z własną szkołą i jej patronem.
-
- Uświadomienie uczniom roli hymnu w społeczności szkolnej.
- Kształtowanie emocjonalnego stosunku uczniów do symbolu szkoły, jakim jest jej hymn.
- Rozwijanie aktywności twórczej wśród społeczności szkolnej.
- Wzbogacenie tradycji i symboliki szkoły.
III. WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE
- W konkursie mogą wziąć udział uczniowie, absolwenci, rodzice, byli i obecni pracownicy szkoły oraz wszyscy sympatycy naszej placówki.
- Prace konkursowe mogą być realizowane indywidualnie lub zespołowo /np. dziecko wraz z rodzicem/. Zespół nie może liczyć więcej niż 3 osoby.
- Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w Regulaminie.
- Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski tekst.
- Prace niespełniające wymagań nie będą podlegały ocenie.
- Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Górskiego w Czaplinku.
- Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją jego warunków.
- Uczestnicy konkursu wypełniają KARTĘ ZGŁOSZENIA /Załącznik nr 1/ oraz składają stosowne oświadczenie /Załącznik nr 2/ – pliki do pobrania poniżej.
- FORMA PREZENTACJI PRACY KONKURSOWEJ
- Tematyka hymnu powinna być związana ze szkołą, jej Patronem – Kazimierzem Górskim oraz naszą miejscowością – Czaplinkiem lub gminą Góra Kalwaria.
- Tekst hymnu powinien zawierać minimum dwie zwrotki i refren.
- W swej treści tekst utworu nie może zawierać elementów obraźliwych oraz zwrotów obcojęzycznych.
- Prace konkursowe należy złożyć w formie elektronicznej /płyta CD/DVD, pendrive/ lub papierowej.
- Zgłaszający tekst ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie praw osób trzecich w związku z wykorzystaniem tekstu. W żadnym wypadku zgłoszony tekst nie może posiadać wad prawnych, a w szczególności nie może naruszać praw osób trzecich.
- MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA PRAC KONKURSOWYCH
Prace konkursowe należy złożyć w sekretariacie szkoły w zamkniętej kopercie z napisem „Konkurs na tekst HYMNU Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Górskiego w Czaplinku” .
Prace należy składać do 28 lutego 2023r.
Każdy uczestnik/zespół może zgłosić dowolną ilość tekstów utworu.
Prace konkursowe, niespełniające wymagań, o których mowa w regulaminie, nie będą podlegały ocenie.
Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
- OCENA PRAC KONKURSOWYCH
- Prace będą oceniane podczas głosowania społeczności szkolnej – uczniów, rodziców i pracowników, zorganizowanego przez Komisję konkursową, powołaną przez Dyrektora.
- Komisja konkursowa będzie się składać z przedstawiciela Samorządu Uczniowskiego, Rady Rodziców oraz Rady Pedagogicznej.
- Wyniki zostaną ogłoszone w marcu 2023 r. na stronie internetowej szkoły
i facebooku. - Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę rzeczową oraz dyplom, które zostaną wręczone podczas Uroczystości 10 – lecia nadania szkole imienia Kazimierza Górskiego 18 maja 2023 r. Uczestnicy otrzymają okolicznościowe dyplomy.
- Organizator nie zwraca otrzymanego tekstu i jednocześnie zastrzega sobie prawo do publikowania wybranego tekstu na stronie szkoły i w innych mediach społecznościowych oraz popraw redakcyjnych i korekt oraz ewentualnych modyfikacji.
- W przypadku, gdy żadna ze zgłoszonych prac nie spełni wymagań niniejszego regulaminu, Komisja Konkursowa zastrzega sobie prawo do anulowania konkursu i ponownego zorganizowania go w innym terminie.
Zwycięski tekst hymnu zostanie zaprezentowany podczas uroczystości Jubileuszu 10 – lecia nadania szkole imienia Kazimierza Górskiego – 18 maja 2023 roku.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!